Pazartesi, Ekim 02, 2006

Çikolataya yolculuk


Aslına bakarsanız Zutphen'e bir dergide gördüğüm reklam sebebiyle gittik. "Çikolata Festvali" öyle anlatılmıştı ki mutlaka görmem lazım deyip, ajandaya kaydettim. Fakat beklentilerim ya da kafamda canlandırdığım bir festival ile karşılaşmadım doğrusu. Daha canlı daha yoğun katılım beklemiştim. Truffels, bonbon, pasta kaplama, süsleme aklınıza ne geliyorsa sergilenecekti. Ben bir şeyler öğreneceğimi umdum. Fakat kalabalıktan tezgahlara yaklaşılmadığı gibi pek öğretici de değildi. Hayal kırıklığı yaşadım.

Çilolatadan yapılmış tablo.

Çikolatadan heykel yapılırken. Nasıl bir heykel yaptılar bilmiyoruz. Çünkü sonucu beklemeden şehri dolaşmaya çıktık.
Çikolatadan tablo yapımı.




Çikolatadan gül yapımı. Bu güller yenmiyor malesef. Hamurunda (çikolatada) yumuşak ve esnekliği sağlayan yapışkan bir madde varmış.


Bu da böyle bir güzellik.

5 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Tuhfe'ciğim,
Bende bir zamanlar katılmıştım, o zamanlar nufuslar kalabalık değildi hemde kişilerin merakları çok fazla bu yönde değilde nasıl bir parça çikolata yiyebilirim derdinde idi.Çok güzel resgilemişsin canım ellerine sağlık,laf aramızda en güzeli de en sonda ki resimdi bence.))

Çok güzel bir hafta diliyorum,günleri hep çikolata kıvamında geçsin..Sevgilerimle,

Dilek'ce dedi ki...

Ne güzel bir yolculuk:) Son resim yani salyangoz tam Fatin Ergelik:)
Sevgiler

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Tuhfe'ciğim,
Yoksun kaç gündür merak ettimdi,umarım herşey yolundadır tatlım.Sana çok güzel bir hafta sonu diliyorum.Neşeli,mutlu,güneşli ve çikolata tadında..Sevgiyle kal..

Banu Ucak dedi ki...

Tuhfecim çikolata diyince akan sular duruyor benim için ama benden daha fanatikler de varmış. Hiç aklıma gelmezdi çikolatadan resim yapmak :) Gelse de zaten yaptıktan sonra bir kriz anında yiyebilirdim o tabloyu.

Güzel fotoğraflar için de ayrıca teşekkürler, sevgiler.

ev perisi;) dedi ki...

Yerim ben bu çikolataları çok hoş şeyler gerçekten hele benim gibi çikolata canavarı için...
sevgiler...